sobota, 30 sierpnia 2008

Zapraszamy na zamieszki!

Zabawa - "działanie przebiegające w obrębie pewnych granic czasu, przestrzeni i sensu, w widocznym porządku, według dobrowolnie przyjętych reguł, poza sferą materialnej użyteczności czy też konieczności." J. Huizinga

Kochani!

13 września w sobotę u nas w domku moje urodziny i parapetówka!

Może zaraz ktoś wypomni, że wprowadziłyśmy się tu 5 lat temu, ale mamy nowe firanki a niedługo będzie złoto Egiptu na ścianach (moja A. walczy na taborecie w pokoju obok z bazą pod farbę), więc to tak jakbyśmy miały nowe mieszkanie.

Może też ktoś wypomnieć mojego urodzinowego pecha.. ale młodociany samobójca, atak skinheadów i World Trade Center na pewno wyczerpały moje fatum i teraz już wszystko będzie git!

A poza tym osiemnaste urodziny ma się tylko raz w życiu, więc będzie mi miło, jak wpadniecie :-) (Milczeć.)


Zaproszeni są wszyscy czytający tego bloga - tylko napisz mi na GG albo smsem, że przyjdziesz.



Widzimy się 13 września na Osiedlu Młodych ! :)

12 komentarzy:

Sowisko pisze...

oł bejbe bejbe :)

inny niż wszyscy pisze...

WTC padło 11 września ;P Zły argument!

Ja zaczynam szkołę, więc odpadam :P

Iga pisze...

Xingi gdzie Ty się uczysz?

Iga pisze...

Napiszę Ci usprawiedliwienie :]

Anonimowy pisze...

Iga masz urodziny dokladnie 13? Jesli tak, to tylko dzien przede mna;o)

Iga pisze...

10 Kochanieńka :) Panny są git! :)

Anonimowy pisze...

Panny sa w deche! (ale nie wierze w to, ze podczas bzykania martwia sie tylko o czyste przescieradlo)Fyfyfyf

Iga pisze...

Nie wiem, nie pamiętam :-)

dramona pisze...

Bardzo chciałabym przyjść ale już będę za granicą.... Życzę miłej zabawy

Iga pisze...

Halinko no właśnie o tym chciałam pogadać na GG :/ Jedziesz tam na studia? logo?

Anonimowy pisze...

Ja bardzo przepraszam, ale WTC padło w MOJE święto! :P

Anonimowy pisze...

P.S. Zalinkowawszy oczywiscie.. ;]