środa, 13 sierpnia 2008

Ukochany FED 5

Zdjęcia są stare, bardzo stare. Ale nie takie stare jak ja.
A oto skany filmu.
Całość znajdziecie na mojej picasie.
(zachęcam do klikania w zdjęcia, w większym formacie widać wszystkie nieczystości kliszy i jest jakiś taki fajny klimat)

Tego konia nie pożera ogień, tylko w tym miejscu klisza się zaczęła. Tak Xingi, kiedyś aparaty były na klisze :)

No jazdę taką miałam, że będę robić zdjęcia dróg.

Tja.. Jak jesteś taki mądry, to zrób tym aparatem dobre zbliżenie ;)))

Lubię.

badger badger mashroom mashroom...

"Daj mi chwilę, chociaż chwilę. Ale nie zostawiaj nigdy już."

A to Toruń. Kiwi, czy Ty to pamiętasz?

To z wycieczki rowerowej. Ale to naprawdę było dawno i wiele się od tamtego czasu zmieniło.

Ale to nadal jest moje ulubione drzewo.

No dobra, wystarczy tego. Do pracy, do nauki, dzieci nakarmić a nie siedzieć i bloga czytać.



6 komentarzy:

Sowisko pisze...

badger???!!!???

umrę :) mam borsuczofobię

Anonimowy pisze...

Piękne foty Iga. Naprawdę piękne.

inny niż wszyscy pisze...

Nie pije alkoholu Igo.

Miały klisze? ^^ Wiem wiem, mam jeden taki, chociaż to średnio wygodne.

Zdjęcia śliczne.

A czemu jeszcze nie ma do mnie linku? :>

Iga pisze...

Xingi spoko, jak będziesz miał 16, to będą przymykać oko i sprzedadzą :*

Iga pisze...

Halinko gorąco Cię namawiam na założenie sobie profilu na plfoto. Obie dobrze wiemy, kto tu robi piękne zdjęcia..

Anonimowy pisze...

dzieci już spią nakarmione :P to SE czytam