niedziela, 10 sierpnia 2008

Jak zostawić faceta

On zostawiając Ciebie, nie powie Ci ani jednej prawdziwej rzeczy. Ty należysz do lepszej połowy ludzkości, więc nie kłam, bądź z nim szczera.

Nie mów, że to nie jest jego wina i nie bierz tego na siebie.
Nie pozwól, żeby myślał, że to nie chodzi o niego, tylko o Ciebie.

I błagam Cię - nie mów, że jest dla Ciebie za dobry.

Powiedz mu prawdę:

Zostawiam cię, bo jesteś głupim dziadem.



Pomarańczowy sąsiad z góry od godziny wrzeszczy i rzuca czym popadnie, a jego dziewczyna strasznie płacze.
A w tle słychać piosenkę z "Porwania Agaty": "wielka miłość nie wybiera, czy jej chcemy, nie pyta nas wcale"


.

4 komentarze:

inny niż wszyscy pisze...

Czuje seksizm kurde ;p powiedz mi w oczy, że ja też jestem wrednym dziadem!

Sowisko pisze...

hmm... ja zostawianie mam już niejednokrotnie obcykane... :) ch*j Wam w czarne serca, drodzy Panowie

Sowisko pisze...

[spod powyższego wyjmuję wszystkich facetów, którym nie c**j w czarne serca, tylko moc i chwała]

Anonimowy pisze...

Lovely ostry post. Nigdy nie myślałem, że to takie proste. Świetna robota!