sobota, 2 sierpnia 2008

Sobotnia frustracja

Czy ja kiedyś się dowiem, jak sprawdzić, ile wiszę operatorowi za telefon??
Na wszelkich *200 czy *500 to cholerne babsko mówi mi ze stoickim spokojem „Nie posiadasz środków z bieżącego okresu rozliczeniowego”. Tzn. że co? To jak sobie teraz smska wysyłam to z jakich środków? Na zeszyt? :PP


Albo te cholerne ogórki. Co to jest za zasada z tym obieraniem?? Z szerokiego końca w stronę wąskiego? Czy z jasnego na ciemny? A jak oba są szerokie i żaden nie jest ciemny?:P
Moja A. zawsze powtarza „od kwiatu”. A ja Was pytam.. jakiego kwiatu???

I o co chodzi z tą śmietaną?! 12%, 18%, 6%, 30% kwaśna, słodka, rzadka, kremówka, zakwaszana, gęsta czy homogenizowana?? I teraz proszę. Stań sobie przed lodówką w takim sklepie i wybierz tę, którą potrzebujesz. Pójdziesz do domu to i tak się okaże, że to nie ta.

I dlaczego... dlaczego ktoś wymyślił coś tak ohydnego jak Tymbark jabłko-mięta?

Niech mi ktoś podpowie z tym abonamentem w Orange, bo szlag mnie trafia :/


12 komentarzy:

inny niż wszyscy pisze...

Proszę Cię!

Jabłko-mięta tymbarka jest najlepszym co Bóg wymyślił! Amen!

Iga pisze...

Xingi.. znajdź sobie szybko jakąś kobietę..

Anonimowy pisze...

bo sie ma telefon na karte. i po problemie.

inny niż wszyscy pisze...

czy Ty mnie wlasnie obrazilas?

Iga pisze...

Ja się po prostu martwię o Ciebie Xingi.

inny niż wszyscy pisze...

W ciągu ostatniej godziny, właśnie dostałem kosza, od miłości - która już nie będzie moja.

Iga pisze...

Pij.

Anonimowy pisze...

Zmień operatora (Pierwszy raz na tym blogu nie żartuje):):):)Era Play,polecam

Sowisko pisze...

jak zmienisz się na erę, to będziesz mogła wybrać mój numer i dzwonić do mua za darmo! iiiiha!

Anonimowy pisze...

Jeśli wybierzesz Erę, to będziesz mogla pisać mi smsy o 1.33 np. i jak siępostarasz to też za darmo:P:P:P:P:P

Anonimowy pisze...

jak zmienisz na ere to dolaczysz do grona ludzi do ktorych nie pisze sie sms-ow. nie sluchaj ich. chyba ze lubisz samotnosc ;)

Anonimowy pisze...

Igucha, wyslij sms o treści "ile" na numer 333:)mua!:*
Martitka:)