czwartek, 14 sierpnia 2008

Gdańsk. Tu się żyje.

Według raportu "Diagnoza społeczna 2007" Gdańsk oferuje najwyższą jakość życia spośród 10 największych miast Polski. W raporcie były brane pod uwagę zarobki, oferty rynku pracy, ceny mieszkań, poziom zadowolenia mieszkańców.

Nie ma się czemu dziwić Kochani.

Bo Gdańsk to nie tylko ponad tysiącletnia tradycja, kolebka Solidarności i rodzinne miasto zespołu Leszcze.
Gdańsk to miejsce, w którym władze dbają o mieszkańców, ich dobro i wygodę traktując priorytetowo.

7 teatrów, 5 kin, filharmonia i opera.

A za jedyne 1,40 możesz skorzystać z sauny przez 23 minuty.
Dokładnie tyle zajmuje przejazd w sierpniu przy prawie 30stopniowym upale z przystanku Dworzec Główny PKP do przystanku Abrahama tramwajem z włączonym ogrzewaniem.


A to taki mój hołd. Tribute to:

O. to u mnie zostawił, jak przyjechał do mnie na stopa :)

6 komentarzy:

inny niż wszyscy pisze...

Iga, co Ty się mnie uczepiłaś jakoś ;p Przecież ja mam 20 lat ;p

Anonimowy pisze...

hm, moze warto sie przeprowadzic? sny stana sie rzeczywistoscia? ;-p

Anonimowy pisze...

Oczywiście miasto w którym notuje się najwyższy stopień zadowolenia z życia spośród WSZYSTKICH MIAST W POLSCE to GDYNIA !!! Bezrobocie 3,6 % morze, lasy, setki nowych inwestycji rocznie , kolebka biznesu! Na końcu listy jest Białystok! *


*dane na podstawie tegorocznego rankingu przeprowadzonego przez TVN, Politykę i CBOS


i Arka Gdynia, i Arka Gdynia ....

asia wu pisze...

...sledzie :P

Anonimowy pisze...

Ja ci dam śledzie.... :)

Anonimowy pisze...

Kurde, a dzisiaj karteczka by mi sie przydala ;)

O.