czwartek, 23 kwietnia 2009

Odkrycia. Z serii "Iga poleca".

Nigdy nie twierdziłam, że jestem jakoś szczególnie lotna i szybko podchwytuję pewne sprawy, dlatego z czystym sumieniem przyznaje się, że o tym, że Bydgoszcz to rodzaj żeński a nie męski dowiedziałam się dopiero w liceum. (aplauz)

To, że Tracy Chapman to kobieta też nie było dla mnie takie oczywiste. (chociaż przyznajmy szczerze, dla mało kogo jest)

Dlatego też nie dziwi fakt, że dopiero dziś odkrywam (dzięki S. :*) jak świetną rzeczą jest internetowe radio LastFm! Mimo tego, że pojawiło się u nas jakieś 3 lata temu, czyli jeszcze wtedy, gdy Xingi podchodził to testów gimnazjalnych, to dopiero od paru dni radośnie sobie po nim spaceruję i dokonuję kolejnych muzycznych odkryć.

Mój nick to - uwaga, zaskoczenie - igapisze, zapraszam :)

I jeszcze tylko kolejne zaprzepaszczenie szansy na znalezienie sobie męża, który pomoże mi zmienić nazwisko i wziąć kredyt, czyli fota kota na blogu:

2 komentarze:

Sowisko pisze...

mi się skończyła darmowa pokazówa na last.fm. Chyba na próbkę se wykupię miesiąc jeden. Szkoda że nie można smsem. :)

Margarithes pisze...

boski sierściuch