środa, 29 października 2008

Od tygodnia leje w moim mieście.

Ścieka wilgoć po sercu i palcie.
(J. Kofta
)

Moja A. dostała awans. I to zaledwie po trzech miesiącach pracy!
Jestem z niej strasznie dumna. Tylko szkoda, że nawet nie mam się z kim tym pocieszyć.
A. śpi jak suseł, Mama już ma wyłączony telefon, i nie wiem, czy jak zadzwonię do D. i powiem mu, "zgadnij, kto dziś został skarbnikiem??", to w ogóle będzie wiedział, kto do niego mówi.

Wiem, że to wszystko to tylko jesienna depresja, którą przechodzi każdy, kto od tygodnia patrzy za okno. Muszę tylko zastosować jakieś poważne zmiany i wszystko nareszcie będzie dobrze.
Póki co, dałam nowe zdjęcie na naszą klasę.

5 komentarzy:

inny niż wszyscy pisze...

nie lubie naszej klasy xD

a ja depresji nie mam, przeciwnie wręcz!

Iga pisze...

Ta, widzę, jak obcałowywujesz jakąś Anię na opisach GG

Sowisko pisze...

A ja mam depresję i nie mogę spać. Chyba zjem kotleta.

Iga pisze...

Słodycze i wino Kochana..
A potem majtki z golfem.

Sowisko pisze...

Kotlet i dwa krokiety pomogły... Janek pojechał kupić mi jakąś gołdę albo inny trunek. I magnez dla dzieci, bo wolę wypić orążadę, niż łykać tabsy.