środa, 17 września 2008

Jeżeli

Jeżeli masz stałą temperaturę ciała minimum 36,6 C (tj. wyższą od mojej normalnej o jakieś 1,5 stopnia) - śpij ze mną, dopóki nie założę uszczelek w oknie.

Jeżeli jesteś wysokim brunetem z niebieskimi oczami to mniejsza o jakąś temperaturę-sremperaturę, po prostu śpij ze mną.

Jeżeli jesteś facetem z najnowszej reklamy Mazdy, w moim profilu znajdziesz mój adres e-mail, potrafię rozkładać palce u stóp i robię pyszny keks sułtański, reszty typu pralka i prasowanie koszul naprawdę naprawdę się nauczę. Ożeń się ze mną.






A póki co, spanie w skarpetach :/


Jeżeli potrafisz zwijać język w rurkę a 'Gibraltar' wymówisz poprawnie nawet po dwóch piwach, to zapraszam Cię na Glotto-Party czyli Logopedia Reunited :)

Zostały nam balony z urodzin, więc zapraszam w sobotę o 20 ;)

7 komentarzy:

dramona pisze...

Jak na Glotto to ja nigdzie nie idę ... ;)

inny niż wszyscy pisze...

Bardzo, bardzo ważna dziewczyna miała dziś wypadek samochodowy i leży w szpitalu.

Nie mam głowy.

ania pisze...

Basiu kochana. Zupełnie zapomniałam o Twoim święcie, mam nadzieję, że mi wybaczysz i zrozumiesz. Wiesz dlaczego. Ale w nagrodę życzę Tobie pana z reklamy mazdy live, o temperaturze ciała, która pomoże Tobie zapomnieć o braku uszczelek w oknach:)
PS Brunet ok, tylko ten kolor oczu to jakaś skucha:)

Iga pisze...

Ania Aneczka, dzie Ty się podziewałaś? Słyszałam, że rozdanie dyplomów w październiku, chyba Ewa czeka na moją obronę ;)

Pozdrowienia dla szanownego małżonka :-)

Anonimowy pisze...

A ja jestem bardzo nieszczęśliwa, bo sie rozchorowałam i chyba nie będę mogła przyjść na glotto-party:(( Będę płakać samotnie w domu!!!

Iga pisze...

motyla noga, chorowite jesteście :/

Anonimowy pisze...

nie lepiej (razem czy osobno?) byłoby serwować pyszny seks kułtański??? ;)
pozdrowki