sobota, 19 września 2009

Jak nie usuwać śledzika?

Admin: to już ostatnia informacja, prosimy o DOKŁADNE skopiowanie tej wiadomości, proszę nie pomijać kodu na jej końcu - pozwoli nam to zliczyć, ile osób pragnie usunięcia śledzika. Pozdrawiamy, zespół Naszej- Klasy. kjd-49043u-43rv-vdsvggZ-6745DE


Śledzik zostanie wyłączony dzisiaj ok.22.Ci użytkownicy ,którzy nie chcą śledzia w profilu,proszeni są o wklejenie tego komunikatu do swojego śledzia .Zespół nk.


KONIEC ŚLEDZIKA !!! ZESPÓŁ NASZA KLASA SP.Z O.O. ul. Gen. J. Bema 2 50-265 Wrocław INFORMUJEMY WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW, ŻE NALEŻY W CIĄGU 24 h WKLEIĆ TEN TEKST NA 'SWOJEGO ŚLEDZIKA', ABY SIĘ GO POZBYĆ, W INNYM WYPADKU ŚLEDZIK POZOSTANIE W WASZYCH PR


Administrator: Jeśli nie chcesz mieć śledzika wklej to do swojego śledzia a po 15 min śledzik zostanie automatycznie wyłączony. Pozdrawiam Administrator NK.


Od Piotrka Głowny Założyciel N-k : Widze ze nasz komunikator Śledzik jest totalnym Nie Wypałem , niestety jego usunięcie potrwa kilka dni w zamian za przeprosiny Dostajecie 300 eurogąbek jedynie co musicie zrobic to dodać to na sledzika


OD ADMINISTRACJI: Uwaga Drodzy klasowicze. W związku z dużą liczbą wiadomości do nas z prośbą o usunięcie "Śledzika" chcemy dowiedzieć się jak dużo osób na prawdę nie chce, aby ta opcja została. Jeśli Śledzik ma zniknąć- skopiuj wiadomość i wyślij.

UWAGA! USUNĄĆ ŚLEDZIKA!Wklejcie to na swojego śledzika! Jeżeli uzbieramy 70% użytkowników nk...to usuną śledzika !!

A jak usunąć śledzika? Tu:

http://www.wykop.pl/ramka/236699/jak-usunac-sledzika-z-naszej-klasy

5 komentarzy:

Neskavka pisze...

NK mnie wkurza i już od dłuższego czasu zastanawiam się nad wysłaniem swojego profilu w kosmos.
Ale jednak mam tam parę ulubionych osób...
A śledzika mam w duuuuu....żym poważaniu.Ja go nie chciałam więc nie mój problem.I nie będę NIC kopiować i wklejać.

inny niż wszyscy pisze...

Iga, ja pierdu, czy Ty też nie możesz dodawać fot do postów?

Iga pisze...

Nes: mnie właśnie załamują ludzie, którzy wierzą w te komunikaty i je tam wklejają, często robią to osoby, których normalnie nie posądzałabym o taką naiwność...
Xingi: masz tam takie do odhaczenia, że akceptujesz regulamin, inaczej button Ci nie będzie działać

Sowisko pisze...

A ja jeszcze nie dałam swojej foty w bryce. Ani foty z Egiptu. :( Bo usg z bąbelkiem już wszak pokazałam. :)

Kkasiaka pisze...

ja nie mam foty, ale mam konto i czytam najlepsze (od kiedy wszyscy sie przerzucili na demoty i bash padł:/) dowcipy na forum pwr :)