czwartek, 29 stycznia 2009

FED 5 c.d.

Poza czekoladą, grubymi kotami i TVN Style kiedyś moim hobby było robienie zdjęć ukochanym radzieckim FEDem w brązowym skórzanym pokrowcu.

Było to około sześćdziesięciu lat temu ale dzisiejsza cudowna technika pozwoliła mi przywołać wspomnienia z młodzieńczych lat.
Oto skany kilku klatek filmu (czegoś, co kiedyś wkładano do aparatu w miejsce dzisiejszej karty pamięci):


Można sobie pomarzyć, co?


Trudno mi odpowiedzieć na pytanie, co ja robiłam na nogach o tak wczesnej porze, żeby złapać mgły nad jeziorem. Pamiętam tylko, że było warto.

Miałam małego fioła na punkcie starych cmentarzy. Ot, niegroźny kaprys.


Ci, którzy długo mnie znają, wiedzą, że byłam fanką oldtimerów i jeździłam na zloty miłośników VW Garbusa :)





Wczoraj byłam 40 minut na meczu hokejowym i moje palce od robienia zdjęć zrobiły się fioletowe z zimna. Po trzech godzinach udało mi się w końcu ustawić galerię na stronie a tam w komentarzach: "zniekształcone jakieś", "zamazane", "gdzie indziej są lepsze", "kup sobie lepszy aparat", "idź do domu".

Gońcie się patałachy :)

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ależ bajeczkowy ten garbus z Kwidzynkowa...
Mgły nad jeziorem mogłaś złapać na koniec dnia, nie na początek! Jak się już jest w ,,tak pięknych okolicznościach przyrody'', to się czasem nocka gdzieś zgubi i spać się idzie dopiero o świtaniu...

asia wu pisze...

A myślałam, że razem ze mną jesteś fanką trabantów :P

Anonimowy pisze...

Iga, ale jakby trzeba kogoś doprowadzić do porządku za durne komentarze to dawaj znać.W dzisiejszym świecie bejsbol, stół do tortur i inne bardzo łagodzą obyczaje ;)

G. pisze...

O, ktos z Trojmiasta na Bloggerze... same odkrycia ostatnio ;)
Garbusek cudny ;)

Iga pisze...

Glow: a skąd ta propozycja? :) Jakie durne komentarze?:)
JG: zazwyczaj przez internet poznaję ludzi z końca świata typu Szczecin czy Śląsk, witam ziomalkę! :)

Sowisko pisze...

ziomie, mam pierdolca na punkcie demotywatorów i lolcats.

pomóż mi

Iga pisze...

LolCaty rządzą, już po Tobie :)

Anonimowy pisze...

Raaaadio Booob. :) 69,00 FM ;)

Sowisko pisze...

ziomie, lolcaty i demotywatory! podwójne uderzenie jednego dnia